https://www.greenmobile.nl/service/

  • Gratis verzending en retourneren
  • Laagste prijsgarantie voor refurbished smartphones en tablets
  • Standaard 12 maanden garantie
  • |
  • |
  • Registreren
Klantenservice

Of het nu gaat om een compliment, suggestie of vraag over uw bestelling, het team van Green Mobile staat voor u klaar. Voordat u contact met ons opneemt kunt u wellicht een kijkje nemen bij de veelgestelde vragen (FAQ) onderaan deze pagina. Misschien staat uw vraag er wel tussen? Zo niet, neem gerust contact met ons op.

 

Contact

Voor vragen over uw bestelling kunt u gebruik maken van ons online ticketsysteem. Deze kunt u vinden op uw Green Mobile accountpagina. Voor overige vragen, of als u liever persoonlijk contact wilt, is onze klantenservice maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur bereikbaar via:

 

Bel: 085 - 0282828

of mail: info@greenmobile.nl

 

Overige gegevens

KvK: 63703858

BTW: NL855362595B01

IBAN: NL05 RABO 0304 9240 24

 

 

Veel gestelde vragen (FAQ)

1 Refurbished devices
1.1 Wat is een refurbished device?

Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Green Mobile terecht voor het inleveren van gebruikte en defecte smartphones en tablets. Maar ook smartphones en tablets uit klantretouren en demonstraties worden door ons ingezameld. Deze devices worden door Green Mobile 'gerefurbished', wat wil zeggen: onderzocht, uit elkaar gehaald, gereinigd en getest om er vervolgens een perfect functionerende smartphone of tablet van te maken. Refurbished telefoons en tablets worden voorzien van een oplader en/of datakabel en door Green Mobile via deze webshop opnieuw op de markt gebracht. 

1.2 Waarom is dat belangrijk?

Veel smartphones en tablets bevatten mineralen en metalen die worden gewonnen in Congo. De opbrengst van deze mineralen en metalen wordt gebruikt om op een geweldadige manier conflicten uit te vechten, waarbij vaak kindsoldaten worden ingezet. 

Green Mobile brengt smartphones en tablets uit klantretouren, verkopersretouren en demonstraties opnieuw op de markt, waardoor er geen gebruik meer gemaakt wordt van deze conflictmineralen. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) dragen zowel Green Mobile als onze klanten bij aan een circulaire economie.

1.3 Wat is het verschil tussen de kwaliteit 'goed' en 'als nieuw'?
Alle refurbished smartphones en tablets zijn bij Green Mobile beschikbaar in twee verschillende kwaliteitsklassen. De kwaliteit 'goed' heeft mogelijk lichte, zichtbare gebruikerssporen op het beeldscherm en/of de behuizing. De kwaliteit 'als nieuw' heeft geen tot zeer lichte gebruikerssporen op het beeldscherm en/of de behuizing. Beide kwaliteitsklassen zijn technisch in topconditie, hebben 12 maanden garantie en worden inclusief data- en/of oplaadkabel geleverd in een verpakking van Green Mobile.
1.4 Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Alle refurbished smartphones en tablets worden gratis verzonden: wij betalen de verzendkosten! Voor accessoires (brievenbuspost) hanteren wij € 2,99 verzendkosten.
2 Bestelling
2.1 Hoe kan ik betalen voor mijn aankoop?

Afrekenen verloopt via Green Mobile snel, veilig en vertrouwd via uw eigen bank. Wij werken zonder bijkomende kosten met de meest gebruikte betaalmethoden van Nederland: iDeal, MasterCard, VISA, American Express, Maestro, bankoverschrijving of achteraf betalen via AfterPay. Voor Belgische klanten bieden wij tevens de mogelijkheid om via Bancontact/Mister Cash of KBC te betalen! Voor onze Duitse klanten bieden wij een extra betaalmogelijkheid middels Sofortbanking.

2.2 Kan ik een BTW-factuur ontvangen?

Bij alle aankopen via de Green Mobile webshop wordt automatisch een factuur aangemaakt, inclusief BTW of margeregeling. Al onze refurbished smartphones, tablet en smartwatches vallen onder deze margeregeling.

2.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Volgens de Nederlandse wet heeft de consument 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen kan de consument het product aan ons retourneren nadat dit bij de Green Mobile klantenservice gemeld is via herroeping@greenmobile.nl. Na onze goedkeuring ontvangt de consument van ons een herroepingsformulier met verzendinstructies per e-mail. 

2.4 Ik kan een product niet vinden?

Wij proberen het aanbod in onze webshop zo goed mogelijk bij te houden. Het kan echter voorkomen dat een smartphone of tablet niet in ons assortiment is opgenomen, maar dat wij deze wel degelijk kunnen leveren. Als u contact opneemt met onze klantenservice helpen wij u graag verder.

2.5 Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor uw aankoop via de webshop van Green Mobile. Uw contactgegevens zijn noodzakelijk om met u te kunnen communiceren over uw aankoop en natuurlijk voor het versturen van uw bestelling.

3 Garantie
3.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten zit standaard 12 maanden garantie, ingaande op het moment van aankoop. Hoewel al onze refurbished devices streng gecontroleerd worden, kan er natuurlijk onverhoopt iets mis gaan. In dat geval kunt u gebruik maken van onze garantieregeling. 

3.2 Wat moet ik doen als mijn aankoop een defect vertoont?

Mocht uw refurbished device binnen de garantieperiode defect raken, dan kunt u gebruik maken van onze reparatieservice. Neemt u hiervoor a.u.b. contact met ons op via reparatie@greenmobile.nl. Na beoordeling en goedkeuring van onze reparatie-afdeling ontvangt u per e-mail een schadeformulier met verzendinstructies.

4 Cash Back
4.1 Kan ik de waarde van mijn oude toestel verrekenen met mijn nieuwe bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om uw oude smartphone of tablet een op een in te ruilen voor een nieuw toestel. De waarde op de website voor uw oude toestel is indicatief. De daadwerkelijke waarde kan pas worden vastgesteld als wij het toestel in handen hebben en kunnen controleren. Hoe eerlijker u de vragenlijst invult, hoe reëler de indicatie van het retour te ontvangen bedrag zal zijn.

Wat onze klanten doorgaans doen is een nieuw toestel bestellen en hierna het oude toestel inleveren. U vindt bij uw eventuele bestelling een retour enveloppe zodat u het oude toestel eenvoudig naar ons toe kunt sturen.

5 Laagste prijsgarantie
5.1 Hoe werkt de laagste prijsgarantie van Green Mobile?

Green Mobile biedt de laagste prijsgarantie. Mocht u een refurbished smartphone of tablet elders goedkoper tegenkomen, neem dan contact met ons op door te bellen naar 085 - 0282828 of stuur een e-mail naar info@greenmobile.nl. U ontvangt dan van Green Mobile gegarandeerd een lagere aanbieding! Met de laagste prijsgarantie betaalt u bij Green Mobile nooit te veel voor uw refurbished device!
 

Voorwaarden;
 

  • Het refurbished device dient exact dezelfde condities (kwaliteit en opslagcapaciteit) te hebben.
  • Alleen van toepassing op refurbished smartphones en tablets die in Europa gekocht en verkocht worden.
  • De aanbieder moet een geldig Nederlands KvK-inschrijving en BTW-nummer hebben.
  • De refurbished smartphone of tablet moet vanuit voorraad leverbaar zijn.
  • Verzendkosten zijn bij de eindprijs inbegrepen.
  • Service en garantievoorwaarden dienen vergelijkbaar te zijn.
  • Het artikel moet duidelijk geprijsd zijn en de prijs moet controleerbaar zijn.
  • De laatste prijscheck wordt gedaan door personeel van Green Mobile.

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Mis niets van Green Mobile

© Copyright 2017 Green Mobile - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce